KTI - kundemåling
Mer personlig, mer interaktiv og høyere respons
SLIK FUNGERER DET

1. Vi fanger opp når kunde har kjøpt bil eller vært på verkstedstime.

2. Vi sender ut en personlig SMS med link til en rask spørreundersøkelse med 3-10 spørsmål, besvart med en skala

3. Kunden oppfordres til å gi sin tilbakemelding om sin opplevelse. Responsen går automatisk inn i KTI dashboard
TILPASSET DITT BEHOV
Bas Bil sin KTI er en fleksibel løsning som gir deg mulighet til å selv definere; når du ønsker å trigge kommunikasjonen, hvilken kanal, hva som kommuniseres og hvordan man varsler ved dårlig kunde-tilbakemelding.

.png)


VI GJØR DET BEDRE
Våre dyktige utviklere har gjort løsningen bedre enn dagens KTIer i bransjen.
Dette har vi gjort ved å gjøre det mer personlig ved å hente datapunkter fra deres systemer. Dermed kan vi tilpasse din KTI ved å for eksempel vise dato/tid, bil og navn på kjører, som gjør løsningen er mer interaktiv.
Vi skaper også en høyere respons enn gjennomsnitt fordi vi benytter SMS istedenfor e-post.
KTI RAPPORT
Så fort en kunde besvarer spørreundersøkelsen, vil resultatet komme inn i KTI rapporten på din basbil-bruker.
Rapporten inneholder en rekke KPIer, scorer og tilbakemeldinger fra kundene, som man følger over tid og fordelt på verksted/forhandler.
Slik får du god oversikt og innsikt i kundemåling på både verksted og nybilsalg.
