top of page

KTI - kundemåling

Mer personlig, mer interaktiv og høyere respons

SLIK FUNGERER DET

iStock-1137620109_edited.jpg

1. Vi fanger opp når kunde har kjøpt bil eller vært på verkstedstime. 

iStock-1137620109_edited.jpg

2. Vi sender ut en personlig SMS med link til en rask spørreundersøkelse med 3-10 spørsmål, besvart med en skala

iStock-1137620109_edited.png

3. Kunden oppfordres til å gi sin tilbakemelding om sin opplevelse. Responsen går automatisk inn i KTI dashboard

TILPASSET DITT BEHOV

Bas Bil sin KTI er en fleksibel løsning som gir deg mulighet til å selv definere; når du ønsker å trigge kommunikasjonen, hvilken kanal, hva som kommuniseres og hvordan man varsler ved dårlig kunde-tilbakemelding. 

KTI-sms
KTI-chat
iPhone Frame 1 2.png

VI GJØR DET BEDRE

Våre dyktige utviklere har gjort løsningen bedre enn dagens KTIer i bransjen.

 

Dette har vi gjort ved å gjøre det mer personlig ved å hente datapunkter fra deres systemer. Dermed kan vi tilpasse din KTI ved å for eksempel vise dato/tid, bil og navn på kjører, som gjør løsningen er mer interaktiv. 

Vi skaper også en høyere respons enn gjennomsnitt fordi vi benytter SMS istedenfor e-post. 

KTI RAPPORT

Så fort en kunde besvarer spørreundersøkelsen, vil resultatet komme inn i KTI rapporten på din basbil-bruker. 

Rapporten inneholder en rekke KPIer, scorer og tilbakemeldinger fra kundene, som man følger over tid og fordelt på verksted/forhandler. 

Slik får du god oversikt og innsikt i kundemåling på både verksted og nybilsalg. 

KTI rapport

LA OSS HJELPE DEG Å NÅ DINE MÅL

bottom of page